مواد مهندسی تیوا

تولید کننده انواع چسب، رزین و افزودنی های بتن

مواد مهندسی تیوا

تولید کننده انواع چسب، رزین و افزودنی های بتن

مواد مهندسی تیوا

شرکت مواد مهندسی تیوا
از آنجایی که مواد شیمیایی ساختمانی و بتن به عنوان زیر مجموعه ای از مصالح ساختمانی عنوان صنعت مادر را کسب کرده است لذا استفاده از این محصول در جای جای دنیا روبه فزونی است . اما آنچه از منظر مهندسین این حوزه مورد توجه قرار گرفته است همانا انتخاب بتن مناسب و استفاده بهینه از این محصول است که امری فراتر از تکنولوژی می باشد .
کاربرد مصالح مناسب با سیمان نه تنها فقط یک مهارت محسوب شده بلکه علمی است که از قوانین ویژه ای پیروی می کند که ترکیب اجزاء و اجرای آن هنر است .
امروزه استفاده از محصولات جدید ساختمانی چون درزبندها، رزین های ساختمانی ، پوشش های ضدحریق و ملزومات کاشی و سرامیک به لحاظ به صرفه نمودن قیمت نهایی ساختمان امری رو به رشد شده است . این در حالی است که این محصولات به لحاظ خاصیت سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان مورد توجه هر چه بیشتر دست اندرکاران این حوزه قرار گرفته است .

طبقه بندی موضوعی

بتن ضد گلوله پومکس

محمود حسینی | پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۵۲ ق.ظ

شرح محصول یا سرویس

بتن ضد گلوله

بتن ضد گلوله پومکس

این مقاله دستاوردهای آزمایشی اولیه را از طرح پنل بتنی ضد گلوله چند بعدی ارائه می دهد. پانل چند لایه هدفمند شامل بتن آرمه فولادی، ورق پارا لاستیک و فوم ورق است. در این مطالعه، الگوهای شکست و جذب انرژی هر ماده با ضخامت های مختلف تحت بازوی بازوی مستقیم با 9 و 11 میلیمتر قرار دارد. گلوله ها مورد بررسی قرار گرفتند. اطلاعات بدست آمده بعدها در طراحی پانل بتنی ضد گلوله چند منظوره بر اساس ترکیبی از جذب انرژی استفاده می شود. نتایج نشان داد که جذب انرژی هر ماده با افزایش ضخامت افزایش می یابد. در مورد FRC، جذب انرژی نیز به نوع فیبر و حجم حجم بستگی دارد. در مقایسه با همان ضخامت، FRC موثر ترین جذب انرژی بود که به دنبال ورقه های پارا لاستیک و فوم پلی استایرن بود.


موارد مصرف

ببتن ضد گلوله پومکس رای مکانهای امنیتی ، حفاظتی و  در معرض خطر .

مزایا بتن ضد گلوله پومکس

پوشش سخت و مقاوم در برابر بسیاری از سطوح دیوار، بیش از 8،500 PSI (معمولا 9000+ PSI) استحکام فشاری (در هر ASTM C109)

اعمال مستقیم بر روی هیئت مدیره گچ، EPS فوم، گچ موجود، هیئت سیمان، بلوک های CMU یا زیربنای چوب

مصالح ساختمانی غیر قابل اشتعال (بر اساس ASTM E136)

گسترش شعله صفر و شاخص های توسعه صفر (بر اساس ASTM E84)

مقاوم در برابر قالب و رشد قارچ (بر اساس ASTM G21)

هنگام استفاده از فوم EPS، BALLISTICRETE ™ با استاندارد ساختمان ICC مطابق با الزامات حفاظت از آتش مورد نیاز (در UBC 26-3، NFPA 286 و IBC SECTION 803.2.1، تست های FIRE ROOM FIRE) مورد نیاز است.

مطابق تمام الزامات سطح انتشار در کیفیت محصول GREENGUARD.

می تواند برای ایجاد هر دو صورت صاف و بافت اعمال شود؛ و می توان آن را نقاشی کرد.

ترکیبی از پیش ساخته شده، نیاز به مخلوط کردن در سایت، اضافه کردن چیزی نیست.

مخلوط کردن و اعمال کردن با استفاده از پمپ ها / سمپاشها و یا پرتاب با دست.


آگاهی محیطی  بتن ضد گلوله پومکس

بتن ضد گلوله پومکس طراحی شده است که از نظر محیط زیست و پایدار است. هیچ آلاینده ای حتی در تماس با آتش، هیچ دود، شعله و هیچ VOC وجود ندارد. این محصول با تست کیفیت محصول GREENGUARD مطابقت دارد. بتن ضد گلوله پومکس از رشد قالب و کپک ها پشتیبانی نمیکند و غیر آلرژیک است و تنها از مواد طبیعی طبیعی زمین استفاده می کند و بدون شن و ماسه سیلیس است.
 
بتن ضد گلوله پومکس در محیط های خصمانه که در آن امنیت از سلاح های سلاح های کوچک استفاده می شود، حفاظت لازم را ارائه می دهد. H.P. آزمایشگاه سفید آزمایش شده و گذشت NIJ LEVEL III و NIJ LEVEL IV PIERCING زره پوش. تست شده علیه 7.62 X 39 AK و 7.62 X 51 ناتو، 30.06، .30AP، .40 CAL. 9MM، 357 MAGNUM، .44 و .45 MAGNUM، چندین عکس از دستگاه آتش نشانی اتی اتوماتیک و حتی DESERT EAGLE .50 CALIBER ROUNDS، بتن ضد گلوله پومکس می تواند نفوذ را به ساختار متوقف کند. آسان برای اعمال بستر برای برنامه سریع، تبدیل تقریبا هر اتاق را به یک محیط امن "اتاق امن". اگر شما به دنبال تبدیل اتاقها یا ساختمان های موجود به محیط مقاوم در برابر گلوله بدون توجه به تهدیدات محلی هستید، پوشش داخلی را می توان بدون نیاز به ماشین آلات تخصصی سریعا و بی سر و صدا استفاده کرد.
 
بتن ضد گلوله پومکس یک پوشش داخلی ایده آل در محله هایی است که با رانندگی، تیراندازی، بانک ها، مدارس، دفاتر پلیس، تاسیسات نظامی، سفارتخانه ها، رستوران ها، باشگاه های شبانه، بیمارستان ها، فروشگاه های خرده فروشی، اتاق های امن، دیوارهای داخلی خانه، دفاتر و هر جایی که نیاز به مقاومت دارند . بتن ضد گلوله پومکس به پانل ها منتقل می شود، برای بالکن های شلیک، خانه های شلیک و یا حفاظت از تجهیزات یا پرسنل ایده آل است.
 

 


سفارش محصول :

  1.  از طریق ویترین محصولات ما
  2. از طریق همین وبلاگ
  3. از طریق سایت مواد مهندسی تیوا

                           شماره جهت سفارش : 09120874265

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی